OnSite supporttekniker (Stockholm)

Engagerad OnSite supporttekniker till kund i Stockholm 

Till vår kund söker vi en OnSite supporttekniker till deras supportorganisation. Uppdraget startar omgående och löper 6-12 månader med placering i Stockholm.

Kvalifikationer

• Minst 2-års erfarenhet som OnSite support/tekniker
• Goda kunskaper inom Windows XP/7
• Goda kunskaper inom MS Active Directory
• Kunskaper i Office 365
• Erfarenhet av felsökning på mjuk- och hårdvara
• Erfarenhet av remotestyrningsverktyg
• Erfarenhet av VPN, nätverk och brandväggar
• Erfarenhet av processinriktat arbete enligt ITIL. Meriterande är certifiering på Foundation-nivå
• Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska (muntligt och skriftligt)

Personliga egenskaper
Vision Zero värdesätter personliga egenskaper som flexibilitet och god kommunikationsförmåga och vi söker dig som har en stor social och pedagogisk kompetens och förmåga att hantera kundrelationer på ett bra sätt. För att jobba som OnSite supporttekniker krävs det att du har B-körkort .

Arbetstider och anställningsform

Heltid, tillsvidare, anställd som konsult hos Vision Zero.

Lön

Enligt överenskommelse.

Tillträde

Omgående

Ansökan
Du är välkommen att skicka in din ansökan snarast till jobb@visionzero.se . I din ansökan ska du bifoga ditt CV tillsammans med ett personligt brev där du beskriver varför just du skulle passa för rollen som OnSite tekniker.

Vision Zero är ett IT-konsultföretag med IT Service Managementspecialister. Konsulterna är specialister inom IT-support och Service Desk och arbetar inom tre områden; Management Consulting, Sourcing av Service Desk/Help Desk samt Interim Management av ITIL-roller i Service Desk. Företaget startades 2006 och vi har verksamhet i Stockholm, Göteborg och Sollefteå.

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.